واردات كالا از چين

جوپرس بلاگ خبري

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

واردات كالا از چين

نكاتي در مورد واردات كالا از چين

اگر وارد كننده ايراني به دنبال كالاي خاصي با مارك معتبر است و مي خواهد از چين خريد كند ، شركت ترخيص كارا به عنوان نماينده خبره و شركت واردات كالا از چين مي توانند اعتبار كالاهاي چيني را انجام دهند و كالاها را نمونه برداري كنند. براي وارد كننده اگر نمونه كالاها توسط وارد كننده و بازرگان يا شركت بازرگاني ايراني تأييد شود ، مي توان با فروشنده چيني معامله كرد و پس از مذاكره و چانه زني ، شركت ترخيص كالا از طرف تاجر قرارداد منعقد مي كند. پس از ارسال پيش فرم (پيش فاكتور) توسط فروشنده و تأييد آن توسط خريدار ، قرارداد نهايي منعقد مي شود و سازنده چيني در صورت عدم وجود كالاهاي موجود براي توليد كالا ، بخشي از مبلغ خريد را دريافت مي كند.

در خريد از چين ، پول از چند طريق به چين منتقل مي شود كه با توجه به شرايط و ضوابط قرارداد ، اين نقل و انتقالات و حواله هاي ارزي انجام مي شود ، در اين زمينه توضيحات لازم و دقيق در بخشهاي ديگر وجود دارد از سايت . هنگامي كه كالا براي بارگيري در چين آماده شد ، شركت وارد كننده كالا از چين با هماهنگي قبلي شركت ترخيص با شركت هاي حمل و نقل و نظارت و هدايت كالا وارد گمرك ايران مي شود.

 

واردات از چين



ترخيص كالا از گمرك ايران يك كار تخصصي است و نياز به تجربه و دانش كافي دارد. خوشبختانه شركت ترخيص كارا به عنوان يك شركت ترخيص در اين زمينه ، مي تواند با استفاده از ترخيص و هزينه كار حرفه اي خود ، كالاها را در حداقل زمان ترخيص كند. كالاهاي وارداتي از چين وارد همه بنادر و گمركات كشور مي شود اما از آنجا كه بيشتر كالاها از طريق كشتي و از طريق مرزهاي دريايي وارد كشور مي شوند ، مي توان گفت گمرك بندرعباس ميزبان بيشتر بارهاي وارداتي از چين است.

نمايندگي هاي با استعداد و با تجربه ترخيص كالا از گمرك در كليه گمركات ايران فعال بوده و تشريفات گمركي و امور ترخيص را به بهترين شكل انجام مي دهند. ترخيص كار مستقر در گمرك ، شهيد رجايي از طرف خريدار ترخيص كالا را ترخيص مي كند و كالا را به انبار خريدار مي فرستد. شركت كارا ترخيص كالا به عنوان يك شركت وارداتي از چين كليه فعاليت ها و امور مربوط به واردات كالا از چين را به طور كارآمد و با بالاترين دقت و كيفيت انجام مي دهد. اين شركت كليه مراحل بازرگانان را راهنمايي مي كند و با ارائه مشاوره تجاري به آنها ، از بروز مشكلات و كلاهبرداري در اين زمينه جلوگيري مي كند و در صورت لزوم مي تواند تجار و بارها را به صورت قانوني در كميسيون ها وارد كند.

روش واردات كالا از چين همان روال واردات كالا از همه كشورها است. كالاها بر اساس نوع و كد تعرفه اي كه دارند طبقه بندي مي شوند و مشمول عوارض و حقوق گمركي مي شوند. هر كالايي براي واردات و ترخيص كالا از گمرك نياز به مجوز واردات دارد ، به عنوان مثال مجوز بهداشت ، مجوز از سازمان غذا و دارو ، استاندارد و ... در اين راستا ، شركت ترخيص كارا اطلاعات لازم را به بازرگانان و شركت بازرگاني وارد كننده كالا ارائه مي دهد. و به آنها كمك مي كند تا اين مجوزها را بگيرند.

بهترين كالا براي واردات از چين

بسياري از افرادي كه مي خواهند براي اولين بار كار واردات انجام دهند يا حكايت هايي در مورد سود واردات از چين شنيده اند ، به دنبال پاسخ به اين سوال خود هستند كه بهترين محصول براي واردات از چين كدام است ؟؟؟

در واقع نمي توان گفت بهترين محصول براي واردات از چين كدام محصول است. زيرا مباحث زيادي در رابطه با واردات كالا و فروش آن در بازار داخلي وجود دارد كه باعث تغيير ميزان حاشيه سود بازرگانان مي شود. وجود يك شبكه توزيع منظم و قوي براي يك محصول ممكن است محصولي را كه براي واردات چندان سودآور نيست ، بسيار سودآور كند. شناسايي دقيق بازار مصرف همچنين مي تواند ما را به پاسخ بهترين كالاهاي وارداتي از چين برساند. با اين وجود مي توانيد در زمينه واردات كالا از چين مشاوره بگيريد.

چگونه از چين واردات كنيم

واردات از هر كشور تابع قوانين و مكانيزم هاي خاص خود است. واردات از چين مانند بسياري از كشورها قوانين خاص خود را دارد. با اين وجود ، در سال هاي اخير ، شركت هاي زيادي وارد زمينه واردات كالا از چين شده اند و بسياري از دفاتر تجاري در شهرهاي مختلف چين راه اندازي شده اند. دانش شخصي شما در مورد نحوه واردات از چين بسيار مهم است.

شركت ها و افرادي وجود دارند كه قصد تقلب در اين فضاهاي تجاري شلوغ را ندارند. چه تعداد بازرگان كه به اميد واردات كالا و كسب سود از آن ، سرمايه خود را به اشتباه به حساب يك شركت متقلب يا ساختگي واريز كرده اند ، اما پول آنها از دست رفته است. شركت ترخيص كارا به عنوان يك شركت بازرگاني صادرات و واردات مي تواند به شما در واردات كالا از چين كمك كند. ما مي توانيم مستقيماً شما را از چين وارد كرده و كالاها را در انبار شما تحويل دهيم ، يا مي توانيم در مورد واردات از چين به شما مشاوره لازم را بدهيم تا بتوانيد با خيال آسوده كار خود را انجام دهيد.

حداقل سرمايه براي واردات از چين

سوال ديگر در ميان تجار و افراد در مورد حداقل سرمايه براي واردات از چين است. در واقع براي واردات از چين به سرمايه اي نياز داريد كه به محصول مورد نظر شما بستگي دارد. به عنوان مثال ، شما ممكن است به دنبال وارد كردن بدليجات از چين باشيد. در اين صورت راه حل هاي مختلفي پيش روي شماست. از واردات چمدان تا كانتينر بتواند مقدار يا حداقل سرمايه وارداتي از چين را براي شما تعيين كند. در واقع نمي توان به طور دقيق گفت حداقل سرمايه براي واردات از چين چقدر است. اما اگر نمي دانيد چه محصولي مي خواهيد وارد كنيد ، ما مي توانيم توصيه هاي لازم را به شما ارائه دهيم كه براي واردات از چين به كمترين سرمايه نياز دارد.

 

http://tarkhiskara.com/واردات-از-چين/

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد