آرشیو تیر ماه 1401

جوپرس بلاگ خبري

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

کانتینر ویلایی چیست؟

کانتینرها علاوه بر استفاده در صنعت حمل و نقل، کاربرد دیگری نیز دارند و در ساخت خانه های پش ساخته به کار می روند. استفاده از کانتینرها برای ساخت خانه محدودیتی برای نتیجه کار ندارد و می توان با استفاده یک چند کانتینر یک محل سکونت از متراژ کم تا متراژهای بالاتر و در چند طبقه ساخت.

کانتینرها دارای ابعاد استاندارد جهانی به طول 10، 20 و 40 فوت هستند (برای اطلاع از ابعاد کانتینر کلیک کنید) بنابراین کوپکترین نوع آن یک فضای 100 فوت مربعی دارد که برای استفاده به عنوان محل سکونت کوچک کافی است. با توجه به اینکه کانتینرها پس از حمل توسط کشتی ها از چرخه سرویس و شبکه حمل و نقل خارج می شوند گزینه های مناسبی برای استفاده به عنوان یک خانه پیش ساخته هستند که به عنوان خانه، استودیو، کابین و محیط اداری و ... استفاده می شوند. دلایل زیادی برای استفاده از آنها وجود دارد. طراحی مفهومی و مدرن، صرفه اقتصادی خرید و نگهداری و بازیافت از دلایل آن است. ما در اینجا قصد داریم تا خانه کانتینری را معرفی کنیم و در مورد آنها صحبت کنیم.

 

خانه کانتینری

 

۰ ۰

راهنمای خرید کانکس فروشگاهی

آنهایی که به استفاده از کانکس عادت کرده اند خوب میدانند برای فروشگاه هایی مانند نمایشگاه  و فروشگاه سیار بهترین گزینه کانکس فروشگاهی است. کانکس بسیار راحت و با قیمت مناسب متناسب با کاربری شما تهیه میگردد. انواع محافظ ها نظیر سرد کننده ها، سایبان ، حفاظ ایمنی درب و پنجره های کانکس از جمله نکات مثبت استفاده از کانکس برای فروشگاه میباشد. پنجره های قدی و شیشه های ضد سرقت نیز بنا به سفارش مشتری می تواند در کانکس استفاده شود.

نیاز به کانکس های فروشگاهی جهت عرضه  کالا در بازارها و فروشگاه هایی که بصورت فصلی اقدام به ارائه کالا و محصولات می کنند قابل توجه می باشد. زمانی که عرضه کالاها زودتر از موعد آماده سازی فضای فروشگاه انجام می شود، کالاهای مورد نظر را زودتر به مشتریان گرامی عرضه نموده و یا زمانی که امکان ساخت و ساز به صورت سنتی به هر دلیلی امکان پذیر نمی باشد نیز نیاز به سازه ای پیش ساخته مانند کانکس های فروشگاهی بیش از پیش احساس می شود.

کانکس های فروشگاهی را می توان در ابعاد و طرح ها و شکل های متفاوتی با انواع متریال از جمله ورق گالوانیزه، نمای کامپوزیت، کانکس با نمای سایدینگ، کانکس با نمای ساندویچ پانل آماده نمود.

کانکس فروشگاهی

۰ ۰

اجاره ، خرید و فروش کانتینر در شرکت دپوماشین

کانتینر یکی از ملزومات اصلی در انواع حمل و نقل دریایی ، زمینی و هوایی است. کانتینر یک جعبه استاندارد فلزی است که در ابعاد مختلف تولید می شود. دو سایز استاندارد 20 و 40 فوتی رایج ترین ابعاد مورد استفاده است.

به گزارش ایسنا به نقل از کانتینر و کانکس دپو ماشین ،کانتینرها علاوه بر استفاده در صنعت حمل و نقل برای انبارداری نیز استفاده می شوند.

اجاره ، خرید و فروش کانتینر در شرکت دپوماشین

۰ ۰